מצמרר • התאונה התרחשה במקום בו הגראי"ל עוצר לאמירת תפילת הדרך

רוזנשטיין סיפר כי מקום התאונה באזור מחלף לטרון, הוא בדיוק המקום בו ראש הישיבה עוצר את רכבו בכל נסיעה לבירה וממנה, נעמד בצד הדרך, ואומר תפילת הדרך, כפי שהוא מקפיד לומר את תפילת הדרך בעמידה
ישראל פרייא | צילום: בעריש פילמר 1 Comment on מצמרר • התאונה התרחשה במקום בו הגראי"ל עוצר לאמירת תפילת הדרך

מקורבו של הגראי"ל חושף את התייחסותו של ראש הישיבה לאסון הכבד: "יש כאלו שזוכים בפטירתם לעשות קידוש ה', זו זכות גדולה" • ובמה עלינו להתחזק? – "כל אדם יודע מה הבעיות שיש בו, ומה הדברים שהקב"ה רוצה ממנו"

צילום: בעריש פילמר
רוזנשטיין סיפר כי מקום התאונה באזור מחלף לטרון, הוא בדיוק המקום בו ראש הישיבה עוצר את רכבו בכל נסיעה לבירה וממנה, נעמד בצד הדרך, ואומר תפילת הדרך, כפי שהוא מקפיד לומר את תפילת הדרך בעמידה
13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האסון הכבד שפקד את הציבור בישראל בתאונת האוטובוס שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק, תאונה שגבתה את חייהם של ששה בני אדם וגרמה לפציעתם של כעשרה נוספים – מביאה את שלומי אמוני ישראל להתעוררות, לעשיית חשבון נפש וכמו מאליו מתפרץ הרצון לתקן את מעשינו ולמצוא את הטעון חיזוק.

מקורבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, קובי רוזנשטיין, שוחח הבוקר עם מוטי לביא ב"מהדורת הבוקר", והעביר עדות אישית מהקודש פנימה, על התייחסות הגראי"ל לאסון, ועל דברי ההתעוררות שהשמיע. "כל אדם יודע מה הבעיות שיש בו, ומה הדברים שהקב"ה רוצה ממנו, ובזה כל אחד צריך להתחזק" – דברי הגראי"ל – "אין תרופות פלא".

רוזנשטיין סיפר כי מקום התאונה באזור מחלף לטרון, הוא בדיוק המקום בו ראש הישיבה עוצר את רכבו בכל נסיעה לבירה וממנה, נעמד בצד הדרך, ואומר תפילת הדרך, כפי שהוא מקפיד לומר את תפילת הדרך בעמידה.

"ראש הישיבה קיבל את שמות הפצועים מיד אחרי התאונה, והגיב בכאב ובקושי גדול. לראות איך הוא נאנח, הרי מי כמוהו יודע על הקשיים של עם ישראל, את הצרות, הסבל, ההתמודדות והקושי".

הגראי"ל האריך בדברי החיזוק המוטלים עלינו: "הקב"ה נותן לנו את המכות האלה כדי שנתחזק. אלו שנשארו כאן, עליהם האחריות להתחזק בדברים שהנפטרים כבר לא יכולים לעשות, אנחנו נתחזק לזכרם ולעילוי נשמתם. יש כאלו שזוכים בפטירתם לעשות קידוש ה', שתהיה התחזקות לעם ישראל. זו זכות גדולה, וזה מה שאנחנו יכולים לעשות עבור הנפטרים שזה יכול להועיל להם".

"כל אדם יודע מה הבעיות שיש בו מה הדברים שהקב"ה רוצה ממנו, הקב"ה נותן לנו את המכות האלה בשביל שנתחזק. אלו שנשארו כאן נותר עליהם האחריות להתחזק אין תרופות פלא. אנשים יודעים ויכולים להתחזק".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וכבר אמר הרב שטיינמן שליט"א: לב יודע מרת נפשו, כל אחד יודע במה עליו להתחזק.